torsdag 23 september 2010

Så här ser mina ärr ut

Idag mår jag rätt okej.
Ja inte så jag ska ut å springa ett maratonlopp direkt.
Jag kan konstatera att all värk i fötter och ben är borta.
Jag kan sträcka båda armarna rakt upp samtidigt. Det är nog 12 år sen sist.
Jag kan vrida huvudet jätte mycket åt båda hållen...och tada....
jag kan böja huvudet bakåt och titta uppåt.
Det han inte kunde 'ta bort' är 35 kg fläsk, så det får jag fixa själv.
10 kortisonsprutor har ju hjälpt till att bli tjocksmock.
Men jag har bestämt att till sommaren ska åtminstone 20 kg vara borta.
Idag ska jag träffa dr igen. Återkommer efter det om han sa ngt intresserat.

5 kommentarer:

Lix matte sa...

Wow! Härligt med så mycket rörlighet! :)
Ha det bra och lycka till med rehabiliteringen!
Tjingeling!

Olga da Polga sa...

Fantastiskt!!! Vilken enorm jätte operation! Det är en helt ny värld och ett helt nytt liv som väntar på dig nu! KRAAM!

Anonym sa...

åh. underbart!

då kanske vi kan ut o springa ihop nästa sommar då ;P

kramar

Cam/Virus sa...

Helt helt underbart ju!!
Välkommen tillbaka till livet vännen!

Bacchus och jag applåderar med tassar o händer! :)

Kramar!

Anonym sa...

Kanon att du kan röra dig så pass REDAN !!! Det kan ju bara bli bättre! Kilona fixar vi !!!

kramar
Jenny