tisdag 23 november 2010

Hmmmm.....

Min matte säger att jag eventuellt ska få ett syskon nästa år....
Men det är INGEN som frågar vad JAG vill...
Jag vet inte om jag vill det...
Ska jag behöva dela min husse å matte med någon annan...
näe, tvi vale....
Svart ska den tydligen vara också!
Jag tänker INTE ansvara för någon svart typ som ska komma här å knycka mina ben och mina sängar. Bita mig i hälsenan och dra mig i öronen...
Otack är hunden lön....
Tror jag ska packa mitt knyte och flytta någon annanstans..
Finns det någon som har en plats för mig???

5 kommentarer:

Lix sa...

shit! Ett syskon! Asså, jag ville ha det förut, men jag har ångrat mej, fatta att behöva DELA matte med nån liksom? Nätack, räcker med Bosses jäkla inhopp tycker jag...

Fast de e klart... äre en varghund så... Du kan väl testköra det där med syskon så kanske jag ändrar åsikt sen? :P

Hare finemangs!

Malte sa...

min matte har samma konstiga ideer om att hon ska fixa syskon till mig med, jag försöker visa henne genom att börja imitera valpar och hur jobbigt det kommer bli.
Som igår då hoppa jag jämnfota efter ett ben, kasta mig på madrassen och gjorde uppror sen försök till att ta ett race inne men då stoppa matte mig.
Se hur skulle det vara om hon hade en valp med, nä det räcker gott och väl med mig.

Susanne sa...

Men se det så här, du kommer att få en kompis du kan lita på i vått och torrt.Åh de svarta är extra snälla, det vet jag av erfarenhet. Hälsar Wicca genom Matten

Olga da Polga sa...

...och en annan sak som är superbra med syskon; man kan alltid skylla på att det är den som har gjort "det där man inte får göra"! Då kommer matten och hussen tycka att du är fantastiskt väluppfostrad, klok och smart och att du aldrig skulle kunna göra något så tokigt - Bra va?

Doris sa...

Asså, det kommer va skitjobbigt i början, di där sma e SÅÅÅÅÅ besvärliga och ovärdiga...fast jag måste medge så här i efterhand att det blev kul, även om jag kämpade emot i typ två månader...voff fr mig