lördag 7 maj 2011

Malte å Mia på besök

Jepp, igår fick jag besök av dessa två

Dom tror nog att vi inte har stolar här.. hehe..
Malte vart jättesprallig och sprang runt och tjoade med alla tennisbollar som jag har. Själv tycker jag att tennisbollar är helt kass, men när jag stått på trappen och tittat på honom när han hade så himla roligt med bollarna och sin matta 
(jag fick inte vara med för: 
1. Malte har lite ont i ett bakben 
2. Jag är en surpupp säger mattan)
ja då fick jag minsann spring i benen jag med. Så när dom skulle åka hem och jag fick komma ner från trappan, ja då jäklar visade jag ALLA att jag också kan springa och leka med bollar!
SÅ DET SÅ!
Sen vart jag skita trött å sov hela kvällen...
Mattan hälsar till Maltes matta att hon missade en jättegod grillad köttbit för att hon hade sååå bråttom hem misann

1 kommentar:

Mia & Malte sa...

Malte behöver ingen stol när han har matte!
Klart enya leker, bara ni som hittar på en massa konstigheter att hon skulle vara lat hahahah!!! Jag har minsann sett att det e fart i bruden!
Åh lät sjukt gott, ja hade jag vetat det då hade jag fortsatt våldgästa er men Malte va sjukt trött och hungrig!
Vi får tajma in fler ggr då ska jag minsann visa Patric att jag vågar stanna =)