lördag 2 oktober 2010

Äntligen hemma igen!

Åå vad skönt det var att få komma hem efter mycket om och men!
Kortfattat:
Orkan i New York, nästan alla plan inställda....
När det äntligen blev våran tur att lätta från marken,
ja då hade planet fått PUNKA!!!
Av med alla passagerare igen... suck å stön..

Angående min fot så blev det bara delvis bättre,
halva hälen är fortfarande ond som tidigare...
Få se längre fram vad som händer med det,
nu ska mina operationssår få läka ihop ordentligt.

För den som vill veta mera om operationen finns mycket info och bilder på Lisas blogg.
Hon gjorde denna operation i somras.
Klicka op länken nedan.
OBS!
Det är INTE några bilder för den som är känslig....

Operationen

2 kommentarer:

Lix matte sa...

Åh vad skönt att du är hemma välbehållen!
Ha en skön rehabilitering (så skön den nu kan bli) ;p :D
Hoppas du har det superbra nu när du är hemma!

Olga da Polga sa...

Åå vad skönt att du är tillbaka hemma igen!!(Hemska flygplan;) Välkommen! Kan tänka mig att både hussen och Enya blev vääldigt lyckliga av att få se dig igen!
Så fruktansvärt att ha sådan värk som du har haft och fortfarande har i hälen ... Jag hoppas att den värken trots allt känns lite lättare nu när smärtan i resten av kroppen är borta?
Huga ... har svårt att föreställa mig hur jag skulle stå ut med sådan värk - alltid!?
All all lycka och bättring till dig nu Ewa! Krya på dig! Kramar i massor //Anna