söndag 22 januari 2012

Ett svart hårdrocksmonster har flyttat in!!!

Jepp så är det..
För en veckan sen kom en liten svart terrorist in i mitt hem.. 
JAG har då INTE släppt in den
Hon ( ja för det är en hon) heter
Knallåsens Lordi, 
fast min människor kallar henne Sally. 


Det har varit en slitsam vecka. 
Först för att jag inte ville titta på det lilla monstret. 
Om hon nuddade mig kändes det som jag fick en stöd.
Huugedamej!
Och jag morrade det djupaste jag kunde från magen, men pytsan... 
Inte brydde hon sig om det inte


Men igår vet jag inte vad som hände.. 
När vi var ute på tomten spratt det lixsom till i benen..
Och under några förvirrade sekunder LEKTE JAG med monstret.. 
Måste verkligen skärpa till mig tänkte jag då

Men.. Så idag hände samma sak IGEN!!! 
Måste bero på snön som vräkte ner

6 kommentarer:

Olga da Polga sa...

men åååå HURRAAA!!!!!!!!!!!! vilket ljuvligt monster <3 <3 <3

och vet du Enya, vad som är bra när det kommer in en sån där liten illbatting? jo då kommer dina människor verkligen inse och förstå hur klok, smart, förståndig, väluppfostrad
och p e r f e k t DU är!!!!

Lix sa...

Olga da Polga låter mycket klok tycker jag :)
Matte tycker att den lilla terroristen är bedårande söt!
Tss! Jag tycker du är snyggare! Värsta tjejen liksom :)

Anna & Dimma sa...

Haha, vilken härlig historia! De kommer att bli buddisar, de oxå!

X sa...

Åh så roligt, stort grattis och lycka till med lilla Sally! Jag är alldeles övertygad över att Enya oxå kommer att uppskatta nya familje medlemmen med tiden.

Lite extra kul att följa lilla Sally då hon är från Knallåsen precis som vår Marwin (kullen innan). Jag ser fram mot mer bilder på det lilla underverket!

ps.Eftesom jag ofta kollar Helens hemsida så har jag sett lilla Lordi innan.... roligt att få följa henne.

Du berättar att hon är svart, tror du hon blir svart även som vuxen?

Ha en bra dag/Kram Lussan

Malte sa...

Vad är det dina människor har släpat hem, dom kunde väl köpt en mjukisdjur istället. Anledningen att det sprätter i benen beror på snön tror jag, fast hon är lite söt den där Sally, fast enya du är bedårande och underbar =)
Jag hoppas inte min matte släpar hem odjur, jag skulle dööö om jag ska dela matte med någon annan. Fast ibland kan det vara ensamt utan kompisar men det är därför jag har dig och salem gänget, inga små svarta monster.
När jag fyller år ska jag önska mig tårta och ett besök av dig

Christina sa...

Vilken sötnos!